نهمین جشنواره پسته دامغان با حضور معاون رئیس جمهور، وزیر جهادکشاورزی و سفرای ۵ کشور

دبیر نهمین جشنواره ملی پسته ایران – دامغان از معاون رئیس جمهور، وزیر جهادکشاورزی و سفرای پنج کشور خارجی به عنوان میهمانان ویژه نهمین جشنواره ملی پسته دامغان نام برد.


رضا زارع زاده دبیر نهمین جشنواره ملی پسته ایران – دامغان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان دامغان با اعلام این خبر اظهار کرد: در نهمین جشنواره ملی پسته ایران – دامغان به دنبال مشارکت بیشتر باغداران و موثرین در بخش تولید پسته هستیم.

جشنواره پسته دامغان

 زارع زاده تصریح کرد: برگزاری همایش سرمایه گذاری ، سمینار بازاریابی و برپایی نمایشگاه تخصصی کشاورزی و ادوات کشاورزی در قالب ۳۰ غرفه و ۴۰ غرفه سوغات و صنایع غذایی از دیگر برنامه های جشنواره نهم است.

دبیر نهمین جشنواره ملی پسته ایران- دامغان گفت: آقایان سعید نژاد وزیر جهاد وکشاورزی و ضرغامی وزیر میراث فرهنگی وگردشگری و ۵ سفیر خارجی از کشورهای کوبا ، برزیل ، یمن و تاجیکستان و سوئیس و نمایندگان مجلس تهران و مازندران از میهمانان ویژه جشنواره نهم هستند.

وی با اشاره به برنامه های جنبی جشنواره افزود: یکی از دیگر برنامه‌های جشنواره برپایی جشن محلات در سطح شهر و روستاهای حسن آباد، مایان، مهماندوست و شهر امیریه با حضور هنرمندان است. رضا زارع زاده در ادامه گفت : هنرمندانی را از 8 استان به این جشنواره دعوت کردیم که در این سه روز برنامه های مفرحی را برای مردم اجرا خواهند کرد؛ همایش علمی داریم که در سطح ملی برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: نهمین جشنواره ملی پسته ایران – دامغان از  بیست و هفتم تا بیست و نهم سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی دامغان برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره ملی پسته ایران – دامغان گفت: در دومین روز از برگزاری جشنواره همایش سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز برگزار می‌شود و در آن ۴۰۰ سرمایه گذار حضور خواهند داشت. وی افزود : در این مراسم طرح ها وافتخاراتی که دوره های قبل حاصل شده را به سرمایه گذاران معرفی می کنیم امیدوارم بتوانیم طرح ها را تبدیل به صنعت کنیم تا در فرآوری پسته گام مثبتی را بر داریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *